¿Por qué Toky?

Tenemos clientes satisfechos en más de 90 países. Ellos utilizan nuestro sistema de telefonía virtual en sus centrales de llamadas y confían en nuestra tecnología y servicio al cliente. Conoce algunos de sus testimonios acerca de por qué eligen Toky.

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Luuna
"As an e-commerce company whose mission is to be the first customer-focused Mexican company, Toky helps us get in touch with our customers whenever they need us. Thanks to Toky, we are able to develop a trustworthy relationship with them.

It's a critical tool as it enables the sales and support teams to handle calls effectively and be coordinated. We like the possibility to call customers directly from Salesforce as it contributes to a seamless experience for our sales and support teams."

Edouard, Luuna
Thrive Ministry
"It has made our office truly mobile. Our team now works remotely more often than ever before. It is very important. We make international calls often and having the internet phone system really helps for customer support. We absolutely love Toky.

We work with Salesforce CRM all day, and thanks to Toky we have a game changer to have the CTI built right into Salesforce Lightning."

Anthony, Thrive Ministry
¿Cómo puede Toky ayudar a tu negocio?

Clientes en más de 90 países confían en nuestro sistema de teléfonía virtual

Prueba Toky y descubre cómo características como árbol telefónico, audios de bienvenida, grabación de llamadas, desvío de llamadas, números de teléfono virtuales, integración con CRM y muchas más pueden ayudar a tu negocio.

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